_VB08461

NorDan og Helly Hansen Workwear vant priser for årets beste Bygg Reis Deg-stands

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
NorDan gikk helt til topps da en jury fredag kåret årets beste stand på Bygg Reis Deg-messen i Lillestrøm. Prisen for beste digitale stand gikk til Helly Hansen Workwear. Her var det også helhetsinntrykket som ble avgjørende

– Dette var veldig overraskende, men fantastisk gøy. Dette er en heder til de mange flinke hos oss som har stått på, sier innovasjonssjef Anders Roulund.

Juryen bestod i år av adm. dir. for Bygg Reis Deg, Gunnar Glavin Nybø, adm. dir i Byggevareindustrien, Jøns Sjøgren og prosjektleder i JCP PRAD, Julie Kjær.

De begrunner tildelingen med at NorDan har tenkt helhetlig når det gjelder utformingen av messeområdet sitt.

– Årets vinner har utformet en stand hvor gangbaner er tilpasset flyten i hallen. Produktene og merkevaren kommer tydelig frem. Bemanningen er på topp og hele organisasjonen er tilstede og samtlige ansatte presenterer merkevaren på en imøtekommende og positiv måte.

For å skape ekstra stoppeffekt har de tatt i bruk aktiviteter med utgangspunkt i sine sponsorater, som besøk av Ingebrigtsen-brødrene. Standen er godt synlig og fremstår som lett tilgjengelig, har stor kapasitet og innbyr til dialog med utgangspunkt i produktene, sier Jøns Sjøgren.

I tillegg til over 400 fysiske stander har Bygg Reis Deg i år også en egen digital messe, for de som ikke kan komme til Lillestrøm.

Prisen for beste digitale stand gikk til Helly Hansen Workwear. Her var det også helhetsinntrykket som ble avgjørende, ifølge Sjøgren.

– Helly Hansen Workwear gjør det lett å skjønne hva de promoterer. De har brukt gode produktbilder, bannere, og video på sin digitale stand. De har tydelig markedsføring av sin Kensington-bukse, med gode kontraster til salgsplakater og gjennomtenkt bruk av logo.

– Det hele fremstår oversiktlig og ryddig, sier han.

Prisen ble tatt imot av distriktssjef i Helly Hansen Workwear, Fredrik Tjønnøy.

– Dette var en utrolig hyggelig overraskelse! Jeg vet at mine kolleger har brukt mye tid på å planlegge vår stand, så det er veldig gøy at den har blitt lagt merke til, sier han.

Beste digitale stand:  Distriktssjef i Helly Hansen Workwear, Fredrik Tjønnøy, mottok prisen for beste digitale stand jurymedlemmene. (f.v.) Gunnar Glavin Nybø, adm. dir i Bygg Reis Deg, Julie Kjær, prosjektleder i JCP PRAD og Jøns Sjøgren, adm.dir i Byggevareindustrien.

Flere nyheter

Hva er du på jakt etter?

Ofte stilte spørsmål

Opening hours

Tuesday – Thursday 10:00 – 17:00 & Friday 10:00 – 15:00

COVID-19

What routines are in place to promote optimal health and safety?

Book Hotel Rooms

Book your hotel room here for the best rates and availability.

Vi bruker cookies, også kalt informasjonskapsler, som hjelper oss med å gi deg en god opplevelse når du er på vårt nettsted. Dette gir oss statistikk om bruken av nettstedet og kan ikke spores tilbake til deg som enkeltperson. Du godkjenner bruken av cookies ved videre bruk av vårt nettsted. Les mer her.