Jackon-live-show-2-1440x810

Møt Jackon på Bygg Reis Deg

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Bygg Reis Deg har siden etableringen i 1954 vært en møteplass for alle som er involvert i en byggeprosess. Her møtes man for å stille ut varer og tjenester og samtidig vise frem sine ansatte for nye og eksisterende kunder. Vi har tatt en prat med Jackon for å høre hvilke erfaringer de sitter igjen med etter mange år som utstiller.

Bygg Reis Deg er bransjens største og viktigste møteplass, sier Marianne Mügge, Marketingsjef i Jackon Skandinavia. I tillegg til en tradisjonell messe er etableringen av Det Norske Byggemøtet, med konferanser og seminarer med høyt faglig nivå, med på å gjøre møteplassen enda mer attraktiv for både utstillere og besøkende, sier hun.

Fysiske møteplasser

I en stadig mer digitalisert hverdag ser vi fremdeles viktigheten av fysiske møteplasser. Annet hvert år samler Bygg Reis Deg hele verdikjeden til en fysisk møteplass: fra arkitekter og eiendomsutviklere til de som faktisk bygger eller leverer det som skal til for å bygge.

Med flere titalls tusen fagfolk er Bygg Reis Deg et viktig utstillingsvindu. Fysiske møter med kunder har, og vil alltid være, en stor del av vår markedsføringstrategi. Vi får demonstrert både nye og eksisterende produkter til mange potensielle brukere på kort tid. Tilbakemeldingene vi får bruker vi til å forbedre produktene og løsningene våre. Det er utrolig nyttig og effektivt.

Marianne Mügge, Marketingsjef i Jackon Skandinavia

Kompetanseheving

For oss er Bygg Reis Deg en fagarena der våre ansatte hever sin kompetanse ved å delta på seminarer og foredrag i tillegg til å presentere produkter og bygge eget merkevare på stand, styrke forhold til eksisterende kunder og knytte nye kontakter, sier Marianne. Jackon har et overordnet mål om å være best på innovasjon og kompetanseheving i bransjen, og alle våre ansatte som deltar på Bygg Reis Deg har personlige mål, legger hun til.

Tiden fremover

Gjennom våre arrangementer i 2020 og 2021 skal vi belyse problemstillinger knyttet til bærekraft, innovasjon, produktivitet og digitalisering. Utstillingen skal vise frem de beste løsningene for både offentlige og private utbyggere av bygg og boliger.

Framover har vi i Jackon fokus på å utvikle nye, smarte produkter og energibesparende løsninger, og styrke vår posisjon som ledende aktør innenfor isolasjon og byggesystemer – at de er bærekraftige er en selvfølge, sier Marianne.

Marianne Mügge, Marketingsjef i Jackon Skandinavia

Bygg Reis Deg har som mål å fungere som hele næringens utstillingsvindu- og utviklingsarena. Vi gleder oss til å fortsette utviklingen av Bygg Reis Deg sammen med Jackon og resten av våre ambisiøse og fremoverlente utstillere.

Flere nyheter

Vi bruker cookies, også kalt informasjonskapsler, som hjelper oss med å gi deg en god opplevelse når du er på vårt nettsted. Dette gir oss statistikk om bruken av nettstedet og kan ikke spores tilbake til deg som enkeltperson. Du godkjenner bruken av cookies ved videre bruk av vårt nettsted. Les mer her.