Heatwork har hatt stor nytte av å vinne Byggenæringens innovasjonspris 2017

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

For å se hvilken effekt Byggenæringens innovasjonspris har hatt tok vi kontakt med markedsansvarlig Kristin Markussen i Heatwork som vant i 2017.
Vi har hatt en enorm interesse og føler at vi har fått utrolig mye oppmerksomhet rundt vår lansering av CliWi produktene. Vårt fokus på miljø og innovasjon har blitt lagt merke til både lokalt, nasjonalt og internasjonalt. Lokalt har folk fått øynene opp for at vi driver med mye mer enn teletining og nasjonalt har selveste Erna Solberg vært på besøk og klippet snora når vi sendte av gårde CliWi produkter, som skulle brukes til bekjempelse av skadedyr i betydelig varmere strøk enn i Narvik. Nå har vi kunder både i Afrika og på den franske rivieraen som bruker våre CliWi produkter. Dette har bidratt til at bedriften har fått flere ben å stå på og at flere og flere tar i bruk CliWi som byggvame og bidrar til utslippsfrie byggeplasser, sier Kristin Markussen.
Byggenæringens innovasjonspris har vi brukt i all markedsføring av bedriften og det har bidratt til mye oppmerksomhet, anerkjennelse og et godt omdømme for vår bedrift. I 2018 fikk bedriften Venstres miljøpris og ble kåret til «årets markedsfører i Narvikregionen» under OPPTUR konferansen. Dette sammen med god innsats av de ansatte i selskapet har bidratt til at vi har levert god utvikling og gode resultater de to siste årene.

Flere nyheter

Våre drømme forsider

Våre Byggstemmer har i sommer- og høst blitt intervjuet om fremtidsutsiktene for byggenæringen. I den anledning har vi spurt dem om hvilken drømmeforside hver enkelt

LES MER

Vi bruker cookies, også kalt informasjonskapsler, som hjelper oss med å gi deg en god opplevelse når du er på vårt nettsted. Dette gir oss statistikk om bruken av nettstedet og kan ikke spores tilbake til deg som enkeltperson. Du godkjenner bruken av cookies ved videre bruk av vårt nettsted. Les mer her.