I min tid i Norges Skiskytterforbund og Norges Håndballforbund lærte jeg at idrettsutøvere jobber med kontinuerlig utvikling over tid for å forberede seg best mulig og øke sjansen for suksess når det virkelig gjelder.
Slik er det også i næringslivet, men det er kanskje flere konkurranser og mindre tid for trening og planlegging enn vi kunne ønske oss. Derfor er det nyttig informasjon at våre utstillere ønsker å bestille tidlig for å komme raskt i gang med planleggingen. Det vitner om at våre utstillere er ambisiøse, utviklingsorienterte og ønsker å prestere optimalt de dagene messen arrangeres.
Peter Fekete i Mapei er en av de som allerede har meldt seg som utstiller for å komme i gang med planleggingen av messen i 2019. For oss er Bygg Reis Deg bransjens møteplass nummer 1, sier Fekete. Mapei ser viktigheten av å være tilstede for å møte våre kunder, presentere nyheter og vise oss frem for byggenæringen. Vi ser også nytten av at våre ansatte kan få økt kompetanse via de ulike seminarene. For å få mest mulig utbytte av investeringen er det å starte planleggingen tidlig, alfa og omega. Vi starter forberedelsene med å definere vårt konsept, tema, budskap og mål med deltagelsen. Så former vi standen slik at vi får kommunisert dette på best mulig måte. Deretter jobber vi med aktiviteter og opplæring av de ansatte slik at vi tiltrekker oss flest mulig kunder til vår stand, avslutter Peter Fekete.

Charlie Storm Messel på Bygg Reis Deg
Charlie Storm Messel har vært å finne på Bygg Reis Deg messen siden tidlig 90-tallet. De leverer kvalitetsverktøy til industri, verksted og byggebransjen og i år blir de å finne i hall E. Vi tok en prat med Kjersti Løken, salgssekretær i Charlie Storm Messel, for å høre hvorfor Bygg Reis Deg er en viktig markedsplass for dem og hvilke målsettinger de har for messen i oktober.