VB07640.jpg

Bygg Reis Deg sikrer kundene mot eventuell Covid 19 avlysning

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Bygg Reis Deg jobber hver dag med å utvikle og markedsføre våre planlagte arrangementer, deriblant Bygg Reis Deg messen som skal avholdes 20-23 oktober 2021.

For at Bygg Reis Deg 2021 skal bli enda bedre enn forrige messe er vi avhengig av å jobbe med salg- og utvikling som normalt på denne tiden. Det innebærer blant annet at vi samler utstillerne til et Utstillerforum, den 13.oktober kl 15.00 – 17.00. Her kommer vi med tips- og triks om hva som er viktig å tenke på ett år før gjennomføring av messen.

I skrivende stund er det imidlertid forbud mot å arrangere messen slik vi pleier, men vi satser på at situasjonen er normalisert om et år. De myndighetspålagte restriksjonene i forbindelse med Covid 19 pandemien gjør at vi ikke kan samle flere enn 200 mennesker pr i dag. For å redusere usikkerheten for våre utstillere har vi besluttet at dersom situasjonen ikke er forbedret når vi kommer til 1.april 2021 vil vi utsette messen til høsten 2022.

Hvis vi kommer i en slik situasjon, vil våre utstillere få tilbud om å få pengene for standleie tilbake eller å opprettholde sin bestilling til kommende messe. På den måten sikrer vi at våre utstillere ikke bærer noen økonomisk risiko ved å melde seg på som planlagt.  

Dersom du har spørsmål vedr. dette er det bare å ta kontakt med administrerende direktør, Gunnar Glavin Nybø på tlf. 95768899 eller e-post ggn@byggreisdeg.no

Bestill stand her!

Flere nyheter

Vi bruker cookies, også kalt informasjonskapsler, som hjelper oss med å gi deg en god opplevelse når du er på vårt nettsted. Dette gir oss statistikk om bruken av nettstedet og kan ikke spores tilbake til deg som enkeltperson. Du godkjenner bruken av cookies ved videre bruk av vårt nettsted. Les mer her.